donderdag 20 maart 2008

HOME

Dag allemaal

ben nu een klein weekje thuis
en bereid mij al weer te vertrekken
ik wil mijzelf en Nielsen toch nog meer tijd
en meer geduld geven

het doet goed weer even in antwerpen te zijn
Anita heeft ervoor gezorgd dat ik heel veel hulp heb
soms staan er 3mensen tegelijk
we moeten het nog een beetje leren
maar er is weer een titanenwerk geleverd
kwestie van organisatietalent
waarvoor dank


ik heb weer 3nieuwe apparaten
een elektrische rolstoel
(die mij al wou overrijden,IK moet leren rijden!)
een alarm om mijn nek snachts
en een heuse parlofoon...

fysiek is het niet gemakkelijk
achteruitgang etc...
maar de moraal zit goed

goed nieuws is dat ik een persoonlijk assistent mee kan krijgen
naar Bremen (met de subsidie van mijn PAB =persoonlijk assistentie budget)
zodat alles daar vlotjes kan verlopen
en ik een veel grotere vrijheid krijg


ik hou jullie op de hoogte
xje

Carl

6 opmerkingen:

Anoek zei

Lieve Charlie,
je vertrekt alweer naar Bremen.Hopelijk heb je deze keer minder vervelende ongemakken en ongelukjes. Hoe lang ga je nu blijven? Een heel goede reis en als je terug in Antwerpen bent, zal de kleine Maurice groot en dik genoeg zijn om je te komen bezoeken.
Veel dikke kussen,Anoek

Anoniem zei

Wat een ongeloofelijke bundeling van helpende krachten zeg! Mooi!

Anoniem zei

Fijne paasdagen, en wat een paas-ei
vanavond op TV in je vertolking
van Claude in Het sacrament
http://multiblog.vrt.be/canvasfilm/extra-film/extra-film-het-sacrament/

Groetjes aan Nielsen,
en nu flink doorzetten in Bremen!

Anoniem zei

Hey Charly,
Je hebt groot gelijk, als Bremen je goed doet moet je dat doen. En zo'n persoonlijke assistent gaat absoluut de moeite zijn. Dan kan hij/zij tenminste de Greenjellypodding uit het raam kieperen en een taartje gaan halen. Ik hoop dat je wat rolstoeltraining krijgt, want dat vergt inderdaad toch wat fingerspitzengefühl (nog iets dat is blijven hangen van mijn ergotherapeutenopleiding...)Pas op voor de omaatjes als je je op straat waagt. Je ziet ze niet en ineens,..baf,.. zijn ze daar met zo'n een winkeltrolley met prei, asperges, en keukenrol , vanwaar ze komen, dat weet haast niemand. Er wordt zelfs gefluisterd dat het aliens zijn... Dus beware of the grandmas.

Fijn paasweekend gewenst ook aan alle mensen die onze Carl zo goed soigneren!
Klokken vol moed, en haasjes vol hoop!

x
Katrien P.

Anoniem zei

PS ... fragment van Het Sacrament
Carl kreeg slaag van Jan Decleir...
http://www.corsan.be/files/het_sacrament.wmv
(opent alleen in MediaPlayer !)

Anoniem zei

En ge ziet er nog even jong en fris uit als toen in de film !
Heb hem dan toch kunnen laten opnemen en bekijken, dit itt wat ik je vrijdag zei.

Laat ze nu maar oppassen in Bremen !

Dikke kus.