woensdag 26 maart 2008

INTERNETCAFE

Dag allemaal,


eerste berichtje van uit bremen
zit hier nu 2 dagen
met assistent!!!!!!!!!!!!!!

evy (de assistente) maakt alles mogelijk
en gemakkelijk
zij kan mij overal naar toe brengen
zo ook naar dit internetcafe

we zullen vanuit hier
de wereld op de hoogte houden
van de verwikkelingen

ben blij dat ik hier ben
en kan genieten van nielsens behandelingen

bert heeft mij met ware doodsverachting
door sneeuwstormen en zonneschijn
naar hier gevoerd
en kwam weer veilig thuis
thx coosemeneer

voorlopig geen nieuws
voel me veilig
en vind rust

knuf

uw carl

3 opmerkingen:

Unknown zei

blij om dat allemaal te kunnen lezen carl
maar die snoodaard van een bert heeft mij vergeten mij te mailen daarover
veel verstrooing en veel zon in 'uw' bremen
tot later

mil

Anoniem zei

Hallo Carl,
Ik volg jou Bremense verhaal al een tijdje maar het lukt(e) mij maar niet om een reactie te plaatsen. Gezien dat bij de anderen niet zo is ga ik dan ook maar stilaan geloven dat het volledig aan mij ligt.Mijn oudste zoon beweert dat ik computergewijs een hopeloos geval ben en als dit berichtje niet lukt ga ik dadelijk zijn hulp inroepen. Ik ben blij dat je rust vindt in Bremen en goed geassisteerd wordt. In Antwerpen is het rotweer en in Zeeland (daar kom ik net vandaan)nog rotter.Als je terug in Antwerpen bent en je hebt zin in tomatensoep of je wil eens goed hard tegen iemand schelden, of je wil iemand zien paaldansen op een heel belachelijk liedje dan laat je het maar weten. Voor dat paaldansen ga ik wel iemand meebrengen, dat liedje wil ik eventueel zelf vertolken.
Liefs en veel groeten,
Kristine Vandenberghe

jan en brechtje zei

Lieve Charlie

Fijn dat je zo goed kan uitrusten.
Het weer is hier ellendig, maar wij blijven zonnig.
We gaan volgende week naar Frankrijk.
Daarna mailen we ons te pletter.
We sturen je lieve groeten.
Kussen
j en b