zondag 16 maart 2008

Thuiskomst

Dag lieve mensen,
Gerard en Eddy hebben mij weer teruggebracht.
Ik ben blij dat ik weer thuis ben,
maar de confrontatie met mijn fysieke achteruitgang
-duidelijk afmeetbaar na een maand afwezigheid-
is moeilijk en valt zwaar.

Vele vragen komen op die ik de volgende dagen
zal proberen te beantwoorden.

Bedankt voor de mooie afwerking van de badkamer en
voor alle regelingen die voor deze week getroffen zijn.

Zo dadelijk komt Bert om mij door deze avond heen
te loodsen en vanaf morgen is er zorg.

Mijn hoofd tolt.

Tot gauw.

Uw C.

4 opmerkingen:

Anoniem zei

welkom thuis manneke, dappere ridder

Anoniem zei

Denken aan je! Hou moed, lieve Carl, het is goed om even tussen je eigen spulletjes te zijn.

Anoniem zei

Thuis!
Inderdaad eigen bed boven alles!
Ik ben ook net thuis van een speelweekje in Zürich met Studio Orka. Je kan het haast niet geloven maar er was een verontwaardigde lerares die naar de politie is gestapt wegens "het aanzetten tot sexueel geweld"... In onze kindervoorstelling heb ik en Dominique een arbeidersreet (we spreken hier over een paar centimeters) en dat was de aanleiding.. Tja,.. it's all in the mind. Maar dat was niet alles, ook bij een volgende voorstelling stond een lerares ineens naast ons TIJDENS een scène "Ziehe mal die Hose hoch oder wir sind weg" (of iets in die trant, Jean-Marie Pfaff deutsch). Ongelofelijk, het was hèt verhaal op dat festival "die Belgen mit die Arschen", en reclame natuurlijk want iedereen wou natuurlijk checken waarom er al die heisa was.. Enfin, weer een straf verhaal voor de analen :-)


Charly, ik denk aan je, als je hulp nodig hebt of nog s een bezoekje apprecieert laat iets weten. Ik kom eraan!

Trouwens ik moet je heel veel groeten doen van alle conservatoriummensen! Ze duimen allemaal.

Een zachte zoen op je bips.
x
Katrien Pierlet
(wist alweer mijn wachtwoord niet meer..)

Anoniem zei

Lieve Carl,
ik denk aan jou. zoen. hazim.