donderdag 10 april 2008

VOORJAARSONTWAKEN


hi boyz and girlz


het is een beetje zoals het weer
het gaat op en af
maar het zal binnenkort beter worden


van de week een paar dagen
verbetering (godbetert!) gevoeld
en vreemde nachtelijke gewaarwordingen

maar vanmorgen was het weer minder

vermoeidheid twijfel hoop vertrouwen
wisselen elkaar af


sometimes it snows in april


het caritas centrum slaagt er telkens weer in
mij kwaad te krijgen

maar gelukkig zijn daar
nielsen en co
en evy!
en gisteravond zelfs saskia die op bezoek kwam


elke avond kijken we naar de dvd's van ROM
een spannende schone geile bbc reeks
over de stoute romeintjes


miss you all


ave


carolus qui gallicae fumare amat



6 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik denk aan u Charly, ik hoop dat de moeilijke momenten niet te eenzaam zijn. Als je spreekt over nachtelijke gewaarwordingen klinkt het haast als een spirituele ervaring. Wat voel je dan, vraag ik me af? In je andere reactie hoe je beschreef hoe het voelde,... ik moet zeggen, ik kreeg er zowaar kippenvel van. Als een stukje poëzie, gevoelspoëzie.. En ook als een stukje Butoh.

Rome is ook niet in één dag gebouwd :-) Stukje bij beetje, met vallen en opstaan, met de ups and downs.

Je Wendla
Katrien P.

Caroline Basyn zei

Dag lieve Elzenkoning,
Ik kreeg van jouw spectaculaire C-Team een mailtje met een brief in en de link naar jouw blog. Via Brechtje hoorde ik af en toe wel eens iets over je, maar ik vroeg me af hoe wat waar hoe lang en etc. Nu kan ik het allemaal lezen op je blog. En postjes plaatsen!
Ik lees dat door de acupunctuur de lente in je lijf ontwaakt. Ik hoop dat het snel zomer wordt.
Hou je taai, ontembare!
alle liefs,
Caroline

Anoniem zei

Lieve Charly

We volgen je op de voet hoor, als een leger big bruurs.
Jammer dat je zondag nog niet terug bent, er is een hommage aan Hugo en Jan doet een stukje uit Gilles met Steve Dugardin. Pjeroo doet iets, Jan Mulder, Tom Lanoye. Ik zal je bij terugkomst verslag komen uitbrengen van die en vele andere avonden.
Gisteren had ik bijvoorbeeld een leuke avond met klein wit ventje, waarbij we ons geamuseerd hebben om de zelfgecreëerde Bulting en verbrande Benny. Als je die twee ook wil leren kennen, kan knaapje je mooie verhalen vertellen. Vraag het hem maar op een zonnige woensdagmiddag.
Daar roept de plicht alweer.
Ik stuur je liefs en kussen van mij en van de big man.
Tot gauw
b

Anoniem zei

Dag "Meneer",

Zo kan alleen jij me begroeten lieve Carl. Het doet deugd je wel en wee wat te kunnen volgen.
Het doet nog meer deugd te lezen welke schare mensen zich achter het C-team zet.
Vooralsnog kan ik nog niet tot in Bremen afzakken, maar we zien mekaar nog wel gauw terug !

Dikke kus en veel liefs,

Your Butler

Anoniem zei

Dag Lieve Carl

Ik ben niet zo'n schrijver : ik praat liever. Dat weet je. Je krijgt een primeur : de eerste keer dat ik blog! Maar ik volg je dus op de voet. Bedankt aan iedereen die nieuws meldt. Wat goed om zo'n team achter jou te hebben. Geruststellend ook.

"Rome" is geweldig. Ik heb de lekkere romeintjes -één voor één- allemaal zien voorbijmarcheren (die van de eerste reeks toch).
De zon schijnt nu al twee dagen hier. Ik hoop dat ze ook jou mag verwarmen daar in Bremen.

Ik bekijk vaak nog de You-tube film (van de leeuwen, de krokodil en het kleine buffeltje) die we samen hebben bekeken. En dan denk ik aan jou. Niets is onmogelijk !

Wanneer ben je terug in Antwerpen? Ik heb begrepen dat het eten in Bremen niet echt meevalt (om een understatement te gebruiken) en nu zijn er waanzinnig lekkere, sappige, smaakvolle, succulente asperges... hint hint hint.

Veel liefs en moed daar. Geef niet op!

uw vozen appel x

Anoniem zei

Carlos!

Je bent er misschien effe uit als Liseuse (Eros en Mystiek), maar het leven gaat lustig verder... Ik hoop dat je me bij je terugkomst wat meer wil vertellen over die spirituele ervaringen. Jouw gedachten over die geile romeinen, ça, c'est pas mes oignons...

Alleszins wordt het weeral aftellen voor je terugkomst naar de koekenstad. Ik hoop dat de laatste dagen je nog een flinke duw in de rug kunnen geven. Hoedanook, niet vergeten dat 'het donkerste uur het uur is voor de zon opkomt' (uit: De Alchemist). Maar vooral, ze komt ALTIJD op.

We denken aan je, met veeeeeelen.

Heel veel liefs,

Rebecca