vrijdag 29 februari 2008

ONDER STROOM







Hallo

De tweede week is voorbij
Ik begin tot rust te komen op mijn schoon kamertje

Van de week had ik heftige reacties op de behandeling
Ik lag in bed en kreeg plots een vijftal stroomstoten
In mijn rechterteen en daarna lange tijd
Een soort van golfbeweging door mijn hele rechterkant

Nielsen zegt dat de behandeling goed begint aan te slaan
De cellen van mijn zeuwstelsel bouwen zich weer op mijn spieren zullen volgen!

Ik vroeg hem of ik wat fysiotherapie moest volgen
Maar hij vond dat nog te vroeg

Mijn lichaam heeft alle energie nodig voor dit proces
Vandaar ook mijn zwakte

Het weekend begint en ik zie er wat tegenop
Maar gelukkig komen Mil en Vonny
En Anita en Wilfried dinsdag

Sincerely yours

C

2 opmerkingen:

magazineBrands zei

Mut tut Gut
und Gutes Tun ist Ganz nicht Schwer...

Stormachtige maartse buien aan deze kant - bar weer om binnen te blijven

Gisteren naar de vernissage van
Patrick Selinger gegaan, Table d'amis -
op zijn site zie je enkel
oud werk - wel ok...
www.patrickseliger.be

Paul Klee in Bozar, kijk dat belooft!
www.bozar.be

Aan cultuur geen gebrek
in dit fijne Belgenland

De politiek in Belgie blijft
echt 't allervreemdste theater

Bernadette zei

Halihalo lieve Carl

Het was hier vandaag even kermis in de hel zoals ze in de Limburg zeggen als de zon schijnt, donderd en knikkers hagelt tegelijk.Ze moeten daar ook al eens uit hun bol kunnen gaan. Fijn voor je dat je vrienden je komen bezoeken in de verre Bremenstad, laat u maar goed swanjeren.
Veel liefs
Bernadette