dinsdag 26 februari 2008

WOLKEN ZIEHEN VORBEI


Dag allemaal

Wolken ziehen vorbei
Als ik naar buitenkijk vanuit kamer 233

Blij dat ik nu rustig van op mijn kamer
Mijn laptop kan gebruiken
Omringd door mijn spulletjes foto´s muziek
Nogmaals bedankt aan de inpak ploeg

Dinsdag in bremen
De tweede week

Het gaat niet altijd goed
Fysiek blijf ik achteruit gaan
Ik wordt steeds hulpbehoevender
En dat is vaak genant pijnlijk lastig

Ik zal u de details besparen

Und trotzdem....

Na elk bezoek bij Nielsen
Ben ik weer vol moed
Er vinden van allerlei processen plaats in mijn lijveke
Die uiteindelijjk tot een ommekeer zullen leiden
I´m sure

MUT TUT GUT

Dit weekend waren MAURIT S & SIEGFRIED hier
Dat was gezellig en deugddoend
een foto reportage op :

http://picasaweb.google.com/magazineBrands/BremenFebruari2008

DIKKE KUS

CARL

1 opmerking:

Unknown zei

hallo carl,
anita, vonny, wilfried en mil zijn ook benieuwd hoe uw optrekje er bij ligt. we komen u op di 4 en wo 5 mrt een bezoekje brengen.
zet de 'groene wackel drilpudding' maar al klaar !!
tot dan
mil