zondag 11 mei 2008

SINKSEN


dag vrienden van het internet

de stand van zaken
de fysieke toestand
blijft achteruitgaan
ik kan mijn handen nauwelijks gebruiken
steunen op mijn rechtervoet wordt moeilijk
laat staan lopen
kortom
daarover weinig vrolijke berichten
de moraal krijgt af en toe
serieuze deuken

ben van de week bij de acupuncturist in de straat geweest
hij behandelt dezelfde punten als Nielsen
en dat deed weer goed
het prettige is dat hij ook kinesist is
zodat hij mijn strammer wordende gewrichten
wat soepeler kan maken
de eerste keer deed dat pijn
maar de volgende keer ging het al beter
het is wel vermoeiend, maar het doet mij goed

ondertussen heb ik tv aan mijn bed
heb ik telescopische oprijgoten (!)
zodat ik buiten kan
en vooral terug binnen
heb ik nu ook mannelijke assistenten
(variatie is welkom)
en heb ik van het goede weer kunnen genieten
en naar feestjes kunnen gaan

de organisatie van de hulp loopt steeds gestroomlijnder
maar we zijn er nog niet helemaal

binnen een week of wat
begin ik met Lieve Blanquaert aan de documentaire
en dat ziet er veelbelovend uit
mocht iemand nog pikant en/of weinig verhullend
beeldmateriaal hebben
en dan bedoel ik wel degelijk over mij
mag je mij dat altijd bezorgen

sinds ik terug van Bremen ben
valt de afdeling reacties op het blog
wat stil
hinthint

(als je berichtjes onder 'anoniem' verstuurt
kom je blijkbaar gemakkelijker binnen
en er is natuurlijk ook nog altijd
carl.ridders@belgacom.net)

hoop dat de vurige tongen
ook uw koppeke mogen verlichten
en en en en en en

dikke kus
c.

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik heb nog wel onze video van de generale repetitie van "Het Balkon", en ik meen mij te herinneren dat er zo'n een onbewaakd momentje in zit waar ge ongegeneerd ijdel staat te wezen voor één van die grote spiegels (haren goed leggen, wat heb ik toch een lekkere strakke kont in de spiegel) en natuurlijke uw legendarische regie-aanwijzingen à la "Meer sex! Boskalf..." staan er ook op.. Dus moest ge het nodig hebben, ik kom hem met veel plezier eens binnen steken.
Geniet van het zonnetje, Ridder!

Katrien P

Anoniem zei

Lieve C,

Fijne dag was het, gisteren. Moscow in the sun. Auf Deutsch. Supertoll. De afloop van het scenario over de zusjes laat zich wel raden, maar overtreft toch je stoutste verwachtingen. Je zult wel moeten wachten tot mijn volgende bezoekje. Cliffhanger van jewelste.
Waren de planten goed?
Liefs van
brechtje

Anoniem zei

Dag lieve man,

Gewoon maar effe een berichtje om de boel hier op gang te houden hé !
;-)
Nog eens bedankt voor het fijne weekend. Ik hoop maar dat het voor jou net zo fijn was als voor mij.

Kus,


Björn

Anoniem zei

beste Carl
ik zag toevallig jou blocspot open staan. Ik vind het zeer dapper dat jij zo open over jezelf schrijft. ik heb dan ook direct op de hinthint gereageerd.

Anoniem zei

Hey Carl,

Hier het filmpje van het wandelpad dat we binnen een week bijna elke dag zullen moeten betreden, om aan de andere kant van de berg te raken.

http://www.brightcove.tv/title.jsp?title=1438490562

'T ziet er misschien akelig uit, maar het is wel veilig hoor.
En nu weet je waar we zullen uithangen ...

Groetjes en tot vrijdag!
Peter en Kim

Anoniem zei

Dag Carl,

Aan je vraag om pikant en/of weinig verhullend beeldmateriaal kan ik helaas geen gevolg geven.

Ik moest enkel onwillekeurig en met een zekere weemoed terugdenken aan die geweldige broek met dat fascinerend gulphulpstuk die/dat mijn ogen uitstak tijdens de repetities van "In het tuinhuis". Pikant was die broek echter allerminst, verhullend des te meer.

Joris