zondag 9 maart 2008

SCHOON SMOELTJE



Het gaat wat beter
De hemoroiden zijn te verdragen
Ik heb bij het met mijn mond openen van een tablettenflesje
-met mijn handen gaat dat nauwelijks meer-
Mijn valse voortand afgebroken
(mijn schoon smoeltje is dus nu ook geschonden)
maar het gaat wat beter
het gaat wat beter

de assistent van Nielsen was zo vriendelijk
om mij ook dit weekend te behandelen
en dat heeft mij goed gedaan
mijn rechterkant is minder verkrampt

ik zie uit naar een hopelijk rustige week
zonder problemen van dit tehuis en haar stress personeel
en met een goede evaluatie bij Nielsen

trouwens
ik ben de mensen die reageren op de blog
of die mij gewoon mailen
heel dankbaar
elk bericht van het thuisfront
is een zalfje op de wonde

dus mail en blog en masse

knuf

uw C

11 opmerkingen:

jan en brechtje zei

Lieve Charlie

Wat fijn om te horen dat het wat beter gaat en dat de vervelende kontcrisis aan het wegebben is. Dat is het beste wat een kontcrisis kan doen.
Hugo en Veerle vroegen gisteren naar je en ze doen je veel groeten. Het gezelschap loofde nog eens je mooie spel in Het sacrament. Terecht natuurlijk. Het gezelschap at een sabayon die we met jou zeker ook eens moeten gaan eten, een crème wolk die gemoed en leden lichter maakte. En dat kan soms zeer welkom zijn. Zo dacht het gezelschap er ook over. Ik heb even aan Wackelpudding gedacht, maar dat heb ik voor me gehouden.
Vrijdag was Leentje met kleindochter in de zaal bij de pinguïns. Je kan je voorstellen hoe lief dat was, die twee vanuit het Waalse hinterland op avondlijke uitstap via Mc Donalds Ninove naar het CC van Dilbeek waar Vlamingen THUIS zijn (die hoofdletters staan er echt zo). Diezelfde avond vond er op het mondaine plein van de Brusselse randgemeente een SPLITSINGSFEEST plaats. Jawel je leest het goed (die hoofdletters zijn van mij). Het vel van de beer die beter niet geschoten kan worden.
We hebben bijna een regering, zo lijkt het.
De zondagse regen in Antwerpen blust de laatste vlammetjes van een afgebrande school op Linkeroever, waarin een dakloze een plekje voor de nacht had gevonden. Treurig.
Tia Hellebaut wint goud op het WK in Valencia.
Van Basten wil niet luisteren naar Cruijff dus Cruijff verlaat het zinkende Ajax.
Ik weet niks van sport dus waar heb ik het eigenlijk over.
Als je terugkomt is het hier lente. Dat zal fijn zijn. Rust nog maar lekker uit in Bremen lieve Carl en kom terug voor dokter Nielsen een trisé van je maakt.
Kus
b

Anoniem zei

Liefste Carlito,

Hier wat nieuws uit het thuisfront!!! Allereerst héél véél dikke knuffels en kussen!!! zelfs zonder tand! ;) tja dat zijn zo van die dingen...we hebben je 'blog' nu pas ontdekt en het is leuk om zo wat dichter bij je te kunnen zijn. En alles te lezen en zien. Bremen lijkt me niet gemakkelijk maar héél belangrijk. Ik ben blij dat je zo goed reageert op de accupuntuur.

Fons en Marie zijn echte kapoenen maar schatjes. Uit de ouderavond leerde ik dat hij nogal slim is, soms twee jaar tot één jaar voor op z'n klasgenootjes. Hij is natuurlijk wel van februari, we denken eraan om hem eventueel een jaartje te laten overslaan.

Dries en Twiggy zijn langsgeweest en ze vroegen naar je; je hebt veel groetjes. En voor de rest niks speciaals...alles zij gewone gangetje.

lieve lieve Carl, met ons hartje zijn we bij je en we sturen heel veel energie...nog vele dikke kussen en goed beter worden. xxx

Tania, Pieter, Fons en Marie

Anoniem zei

dag schoon smoeltje!

zeg heb jij laatst echt een héle avond met Saskia doorgebracht? Gelukzak die je bent, bij mij is dat al twee weken geleden! En zelfs gegeten samen?!
Ze vertelde dat het gezellig was geweest in Bremen, en toen vertrok ze weer naar Parijs of zo..
Zeg charles, op 14 april (maandag) doen we weer een Marie-Antoinetteke in de ING, de twee Annen en ik zouden het natuurlijk heel fijn vinden als je nog eens zou kunnen komen kijken.naar je meesterwerk. Dat moet logistiek toch wel te organiseren zijn, mocht je zin hebben.
Had ik je al verteld dat ik een titel heb bedacht voor het programma; het heet nu "Quel beau jour!" Wat vind je?
Ik weet dat het kinderachtig is, maar ik moet altijd aan Leslie Nielsen denken als het over je dokter gaat. Dan zie ik een serieuze arts met wit haar een paar naalden in je prikken, terwijl hij naar een lekkere verpleegster kijkt en iets zegt in de aard van "nice beaver!"
Kom je gauw terug? Dan huren we samen the Naked Gun!

kus
michaël

Anoniem zei

Dag Carl,

Heel leuk te horen dat het wat beter gaat, maar daar zijn we natuurlijk van overtuigd ... het zal en moet beter gaan! Het schoon weer komt eraan dus ...

Peter speelt momenteel in een prachtige peutervoorstelling. Je moet hem bezig zien met al die kleine mannekes en vrouwkes, echt super.

En nog een nieuwtje, Ishtar gaat voor België naar het eurosongfestival, een leuk opbeurend lieke, de melodie zit meteen in uw hoofd. Bekijk het filmpje via de website van http://www.een.be/eurosong en geniet van de gitarist met zijn grappige danspasjes.
Je krijgt gegarandeerd een smile op je gezicht.

Hopelijk volgende week een bezoekje, als dat lukt natuurlijk, want iedereen zal willen komen en je moet uw energie natuurlijk ook wa bijhouden, maar wij zullen pakken energie meebrengen, beloofd!


In ieder geval tot snel
dikke kussen van Kim en Peter

Anoniem zei

Dag lieve Carl,

Jouw oproep om massaal te bloggen negeren? Neen, toch! Het is trouwens mijn eerste keer dat ik blog.
Maak je niet druk om die tand. Onze goede vriend Philip M. uit K. is getrouwd met een zéér knappe tandarts die je met plezier onder handen wil nemen.
Nieuws uit Mortsel : Met enige fierheid kan ik zeggen dat onze dochter Emma dit weekend op de planken stond als 'trol' in de Tovenaar van Oz bij het MJT. En ze deed het behoorlijk goed. Het woord 'plankenkoorts' is nu al een begrip bij ons thuis.
Nieuws van Boechout : ik mag morgen 40 kaarsjes uitblazen!
Bert pis volop aan de gang met'Het belang van Ernst'voor Streven. Ik hoop dat het je lukt één van de voorstellingen mee te maken, desnoods organiseren we een straalverbinding!
En verder is de storm van gisteren gaan liggen, schuiven de grijze wolken voorbij, duiken paasbloemen op uit de aarde en gaat alles z'n gewone gangetje.
Die blog is een fantastisch goed idee. Zo zijn we af en toe even bij elkaar. Hou vol Carl! Ik stuur je met dit bericht veel liefs en warmte, zachte knuffels en een ton energie.Hebbes?

Hilde N

Anoniem zei

Je gaat ze nog missen, dat stress personaal im bremerstadt
Bijna weer thuis. het was stormachtig hier. het heeft waarachtig iets herfstachtigs, maar is wel degelijk voorjaarsdrachtig ... de dagen worden langer, dat zie je en dat voel je ... hopelijk geeft dat ook jou weer de nodige energie en moed
Mut tut gut - tot vlot in anversa

Anoniem zei

Lieve Carlos,


Grijze natte wolken hebben de plaats ingenomen van het stralend helderblauw waarvan we de laatste tijd zoveel mochten proeven. Maar niettemin komt na elke winter weer een lente. Zo ook voor jou!

Sommige mensen zeggen dat in België de lucht alleen maar grijs ziet. Niks is minder waar. Dat kan ik dagelijks vaststellen in mijn Antwerpse stek (waar jij helaas nog niet geraakt bent), drie hoog, met een geweldig uitzicht op de wolken. Sinds ik hier woon zit ik vaker dan ooit naar buiten te kijken, naar die grote variatie aan luchten die Moeder Natuur ons voorschotelt. We hoeven enkel te kijken…

Graag laat ik jou mee genieten van de verwondering die ik op die momenten heb ervaren. Maar het meest van al houd ik van l’heure bleue, het moment waarop dag in nacht verandert, en dan zit ik vaak aan mijn raam accordeon te spelen. Soms ook voor die schone, die zich eerst als een gouden bol presenteert maar al snel verandert in zilver, Luna. Zonsopgangen kunnen mij ook ontroeren maar passen niet zo goed bij mijn bioritme. Maar evengoed word ik gefascineerd door dreigende wolken, en af en toe heb ik duveltjeskermis al kunnen vereeuwigen.

En op een van die momenten die de tijd deed stilstaan, kwam er zowaar een stuk uit mijn instrument gekropen. Ik heb het dan ook opgedragen aan mijn inspiratiebron: ‘Nuages’. Als je terug bent zal ik het voor je spelen. Maar eerst ga jij verder genezen en zal ik je elke dag nog een plaatje opsturen. Tot je in de wolken bent!


Liefs,


Rebecca

Anoniem zei

Voor alles bestaat een eerste keer, zo ook voor bloggen... Mijn techniek is niet je dat dus verschijnen de foto's in je mailbox.



Kus,



R

Anoniem zei

Lieve Carl,


Nu wordt het écht aftellen!!! En het doet plezier te lezen dat het telkens weer beter met je gaat. Nog effe op de tanden bijten! Hoewel...

Gisteren las Tom Jansen in café Rood-Wit voor uit de boeken van Winnie de Poeh. Een lieve opa bij wie je op schoot zou willen kruipen. Met zijn warme stem bracht hij de verhalen helemaal tot leven. Het smaakte naar meer.

Vanochtend opnieuw een stralend zonnetje in Antwerpen, maar ik waaide haast van m'n fiets! Heelhuids terug, effe grasduinen in de foto's die me eraan herinneren waarom het zo goed wonen is op het derde, evenwel zonder lift, wat ik af en toe toch wel vervloek met die zware instrumenten en andere bagage. Maar geen rozen zonder doornen... c'est la vie...

Hierbij opnieuw een staaltje van de kleurenpracht die ze hierboven over ons uit weten te strooien. Niks trukkage, geef toe dat ze soms veel zin voor drama hebben hé? Morgen meer.


Bisous,


R

Tadzio zei

Hey Carl...

Bert hier... Probeer al ruime tijd terug met je contact op te nemen... Hopelijk bereik ik je via deze weg... Werk nu samen met Hazim Kamaleidin aan een productie... Hoorde van hem dat het niet zo best met je gaat... Heb sinds ik je laatst zag nog regelmatig aan je gedacht en heb het steeds spijtig gevonden dat onze relatie verwaterd is geraakt... hoop je nog te kunnen ontmoeten... kus Tadzio

Anoniem zei

Rust zacht Carl, vaarwel. Op Respectance.nl is een Tribute voor U gekomen.

http://www.nl.respectance.com/Carl_Ridders

Ik hoop dat familie, vrienden en fans er hun mooie herinneringen willen delen.

Janvier